Aktualizované otázky a odpovědi: Q: Na prodejně tvrdí, že když mám 4GB dat, tak první 3GB dostanu automaticky a poslední 1GB pouze s instalovanou aplikací T-Mobile. Je to tak? A: Ano, je to tak. Je to v podmínkách smlouvy.
Q: Do kdy musíme změnit tarify? A: Do konce června.
Q: Co když na to zapomenu nebo to nestihnu? A: Od 1. 7. budete platit plnou cenu, která je u těchto tarifů vysoká.
Q: Budou se tarify měnit centrálně? A: Ne, pouze vlastník čísla může měnit tarif.
Q: Kde můžu změnit tarif? A: Na prodejně, na portálu T-Mobile nebo na infolince.
Q: Jaké je číslo programu a heslo? Chtějí to po mě na prodejně. A: Číslo: 40101115262, heslo: 10410142
Q: A co ten Vodafone. A: Lze mít ZP pouze u jedné společnosti, aby tam byly veškeré výhody. Zvolili jsme T-Mobile.
Q: Chtěl jsem přidat šesté číslo. Na lince mi řekli, že to nejde, ale když bude Austin souhlasit, tak to můžou udělat. A: Nemůžou. Je to mylná informace. Ve smlouvě je jasně řečeno, že lze mít tarif pouze na pět čísel. Šesté přidat nejde.
Q: Co když mám víc čísel z dřívějška? A: Tak vám zůstanou, ale pokud jedno z nich zrušíte nebo převedete jinam, už místo něj žádné nedostanete.
Q: Jaký si mám teda dát tarif? A: To my nevíme, ale následující video, příklady a ceník vám pomůžou vybrat.
Připravili jsme soubor, kde jsou všechny ceny. Jsou tam příklady, které jste mohli vidět ve videu. A je tam také tabulka, kam si můžete zkusit napsat minuty a počty SMS z vašeho vyúčtování a porovnat, jakou dostanete výslednou cenu u jednotlivých tarifů. Ukázka použití je taky ve výše uvedeném videu.